Skip to content

Angst II

september 7, 2006

1. Dette er strenge greier. Klarte å starte dagen med å stoppe hele PCen min fra å fungere, fordi det alldeles ikke er lov til å gjøre noe som helst på maskinene. Så en annen nettleser enn Explorer skulle jeg aldri ha lasta ned, nei… Selv om IT-damen var hyggelig og ordnet og fikset – så vet jeg altså at å gjøre noe på egen hånd er strengt forbudt; og det har jeg da lært den harde veien *sukk*

2. De to andre som jobber i biblioteket forsvinner snart. En ut i permisjon, den andre har kun et kort engasjement. Dermed er det egentlig ingen som vet hvordan biblioteket helt fungerer… Og der sitter jeg. Samtidig tror jeg det forventes at jeg skal hoste opp en strategi for biblioteket om ikke altfor lenge.

3. Jeg fant kjolen – jeg fant KJOLEN. Til og med på salg hos Tulip og Tatamo. Og etter å ha ruslet opp etter jobb – alene – fordi Ulf måtte på en tullete «kick-off» på jobb og sto meg opp. Så ble f… meg kortet mitt avvist – AVVIST. Så nå henger kjolen i butikken og venter på lørdagen og Ulf.

Så humøret mitt skal ikke anklages å være på topp idag. Derfor: er det noen kjente/familie/venner innom. Jeg ringer en dag jeg er i bedre humør igjen 😉

Nå skal jeg fortelle min mann noe om skjult sukker i maten og at det er forbudt med sjokokuler i uka til ungene! Vi blogges 🙂

6 kommentarer leave one →
  1. Hanne-Kim Vikhaug permalink
    september 8, 2006 6:25 am

    D e fredag!!!!!! åg og Ulf hente kjoln din i mårra, tenkt posi…… Blir faktisk irritert når andre ber mæ om å tænk positivt når alt går imot.

    Været hær e grått åg grått, hodepina kom smyganes i løpet av natta, bære å bit tennern sammen å tænk at formen e værre i mårra etter en pærsonalfæst!

    Ellers får du åg dine ha ei flått helg. Mine ska på sykkeltur!

    Klæm

  2. september 8, 2006 8:40 am

    *diger digital klem* Høres definitivt ikke ut som din dag o_O

    Du må få banket inn i hodet til de it-folkene at ie overhodet ikke er akseptabelt på jobben! Kjolen er der til du kommer tilbake, og er sikkert enda lekrere enn du husker den fra i går. Gjør det du vil gjøre i biblioteket – du er bedre enn dem! 😉

  3. september 8, 2006 7:24 pm

    Hanne:
    Det er fredag – det hjelper! Men det hadde hjulpet ennå mer om du hadde sittet her sammen med meg og tatt et glass eller fem 🙂
    Og jeg er helt enig at det er teit å være positiv når man kan surve med.

    God fest! Jeg gjør de siste forberedelsene til utdrikningslag i morgen.

    Starseekr:
    Trukke det hjelper å banke noe inn i hodet på dem når det gjelder akkurat dette, men men.
    Og siden kjolen tross alt er på salg håper jeg at jeg rekker å finne nye sko og et sjal 🙂
    Fant du forresten sko til din kjole?! Og var bryllupet bra?

  4. september 9, 2006 5:48 pm

    Uffda, håper det er bedre i dag!

  5. september 10, 2006 5:54 pm

    jepp – kjolen er i havn og sko er kjøpt, så med de kommersielle og overflatiske ting i havn… hjelper det tross alt en del 🙂

    Og utdrikningslaget var et hyggelig lag!

  6. september 11, 2006 6:44 am

    Bryllupet var knallbra – havnet på bord med en gjeng fryktelig trivelige folk, så det ble veldig gøy (morsommere og morsommere utover kvelden naturligvis ;)) Fant aldri sko, så brukte de nye svarte. Litt i tvil om hvor bra det EGENTLIG var (rett under kneet-kjole med midt-på-leggen sko…) men pyttsann. Øystein kom med sin sedvanlige «synes du er fin uansett jeg» og jeg valgte å tro på ham.

    Bilder kommer snart, lover!

Legg igjen en kommentar

