Skip to content

Kjole til Vera

oktober 11, 2006

litenkjole1.jpg

Vi er fire som har jobbet litt sammen og litt rundt hverandre i tid ved biblioteket. Den ene er nå mamma til lille Vera, og da måtte vi jo ut og kjøpe noe littepitt til den nye damen! Og for at Tonje skal få se hvordan det ble seende ut, legger jeg det ut på bloggen 🙂

(Jeg tar det med på jobb i morgen og venter gjerne noen dager med å sende det, hvis du vil titte innom, Tonje)
Men altså: det er jo så fryktelig hyggelig å gå i en butikk og se på og kjøpe sånne pittesmå plagg! Det er noe med de pittesmå menneskene som skal ha dem på. Noe alldeles fasinerende ved dem, det at de sine egne personligheter fra første stund.

Det slår meg at vårt lille menneske vil ha hatt god tid på å bli seg selv før vi får møte henne/han. Nokså stort og rart, det også. Og gjett om jeg må ta meg en aldri så liten runde i klesbutikker før reisen til Kina, selv om vi allerede har søstre på hver kant som bunkrer opp med klær for oss 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. mars 5, 2007 12:24 pm

    Lykke til med Kinababyen!
    Javisst er det koselig å kjøpe babytøy. Min lille tulle har overtatt hele klesbudsjettet mitt :o)

    Sjekk ut shoppingbloggen min, handler mest om nettshopping.

    http://www.shoppingverden.blogspot.com

  2. mars 5, 2007 2:52 pm

    will do!

Legg igjen en kommentar

