Skip to content

venner der ute

november 1, 2006

Noen ganger blir jeg sittende og tenke på alle de menneskene jeg kjenner og har møtt, som ikke er en del av dagene mine nå. For noen år siden fikk jeg et kort i posten.

«And you, who are a thousand miles away, there are always two cups at my table»
TANG DYNASTY

Fra

  • Gretchen, som jeg pleide å drikke mengder av kaffe sammen med, på en uendelig rekke av kafeer i ti land i løpet av et år, som jeg bitchet med når jeg var dritlei av å reise og danse og bo hos fremmede mennesker
  • som jeg besøkte to ganger i USA og delte husrom, opplevelser, kaffe, booze og hemmeligheter med
  • som troppet opp i leiligheten i Oslo hvor Ulf og jeg bodde sammen med en Chris dengangkjæreste uten sko
  • som fridde til Paul fra vår telefon og som vi delte bryllupsreise med i Italia.

En dag skal vi ta en kopp kaffe sammen igjen.

3 kommentarer leave one →
  1. Hilde permalink
    november 6, 2006 1:08 pm

    og som hadde en hot kusine (?) som jobbet i postverket i Alaska?

  2. november 7, 2006 4:15 pm

    Jeg syntes ikke hun var så hott, mere rar 😉

Trackbacks

  1. This is for my friend « Olavas rike

Legg igjen en kommentar

