Skip to content

Stor og liten i Spanien

november 20, 2006

jonasog-mathilde.jpg

8 og 2 år og venner i sofaen 🙂

2 kommentarer leave one →
  1. november 20, 2006 11:41 pm

    Nå fikk jeg en sånn nervøs fnising her. At gutta våre er de store.

  2. november 21, 2006 9:04 am

    Jeg vet jeg vet…

    Mathilde er akkurat i den morsomme alderen hvor hun er strålende blid og når hun ikke er det, så ligger hun flat på gulvet med geipen hengende 😉
    Gleder meg faktisk til å få oppleve den alderen en gang til, jeg 🙂

    Men store gutter er også fine å ha! Og jeg får lov til å stjele en kos i ny og ne ennå!

Legg igjen en kommentar

