Bibliotekreform og pliktavlevering

Nå begynner jeg å bli klar for jobb igjen. For nå er nesa og ballonghodet litt på retur og jeg kan ikke sove og snørre alt for lenge?! Forskjellen på Ulf og meg er at han gir seg hen når han blir dårlig, jeg – jeg blir bare irritert! Jeg vil gjerne ha dager hvor jeg kan gjøre ingenting, men ikke dager da jeg gjør ingenting fordi jeg ikke orker annet…

Rett før helga oppdaget jeg på nettsidene til Odin.no at arbeidsplassen min er høringsinstans for bibliotekutredningen. Leste e-post fra sofaen idag og hadde fått tilbakemelding fra jobben om at det ikke var registert noe innkommet brev i arkivet hos oss… Men nå er det ihvertfall fanget opp og høringsuttalelsen skal komme fra oss. Fristen er ikke før april, så det går bra.

Den andre mindre imponerende tingen, er at det ikke er avlevert plikteksemplarer av våre utgitte rapporter til Nasjonalbiblioteket. Oops, hørte jeg noen si? Er det ikke godt det har begynt en bibliotekar som snoker nok til å fange det opp, sier jeg bare 😉 Så i morgen skal jeg sende oppover en diger bunke og sørge for at det settes opp rutiner for de som kommer etterhvert 🙂

2 kommentarer om “Bibliotekreform og pliktavlevering

Legg igjen en kommentar

