Skip to content

Elefantsvangerskap

januar 17, 2007

Jeg var på fotballtrening med eldstemann og satt ute i gangen på et kaldt betonggulv og ventet på at gutta skulle bli ferdige, sammen med et par-tre andre foreldre. Jeg har for lenge siden skjønt at jeg kommer til å måtte svare på dette spørsmålet MAAAANGE ganger i løpet av det kommende året. Men nå vet jeg ihvertfall hvordan jeg skal betegne mitt eget svangerskap!

AnnenMamma: Så hvor langt er dere kommet i prosessen nå da? Når kan dere dra og hente barnet?
MammaMeg: Vi kommer oss nok ikke avgårde før i januar 2008, kanskje. Da har vi vel  holdt på i litt over to år tilsammen.
AnnenMamma: Det er jo et elefantsvangerskap, det!

MammaMeg er helt enig…

2 kommentarer leave one →
  1. januar 17, 2007 10:11 pm

    Spennende, er det adopsjon?
    Lykke til.

  2. januar 17, 2007 10:19 pm

    Det er adopsjon og et litt lenger svangerskap enn de to andre gangene vi har fått barn 🙂 Takk for gode ønsker!

Legg igjen en kommentar

