Fredagssukk som ble til deilig resignasjon

Dette ble den dagen da jeg ikke fikk gjort noen verdens ting av det jeg hadde tenkt til å gjøre. Fakturaene er ikke attestert (morsom jobb, du…), Mikromarc ble ikke innstallert der vi trengte det, vi leker stolleken fordi vi er fire ansatte på tre arbeidsplasser og lederen min møtte ikke opp for medarbeidersamtale for andre gang; selvfølgelig like greit da det var dobbeltbooking på møterommet. Og alle de referansene jeg skulle skaffe en kollega ligger urørte.

Men alt ordner seg. Sitter her nå og tenker at jeg lar fakturaene ligge til mandag og går heller og tar en fredagspils med kollegaer. Medarbeidersamtalen ble unnagjort på et kontor, jeg har klart å få unna flere viktig utsendelser . Vi har laget ny lesekrok i biblioteket. Det blir isåfall tredje gang siden jeg begynte her og det er ny personlig rekord! På den forrige arbeidsplassen ble det ikke en eneste gang (vet ikke om de hadde) og på den før der igjen klarte jeg å komme meg på lønningspils etter at jeg hadde slutta der først 🙂

Mann og barn er på vei til tante, onkel, Pander og Pilde på Hamar og helgen skal brukes til å begynne på rommet nede, Knut Nærums stykke i morgen og soving!

God helg!

7 Comments

  1. Tredje gang med fredagspils eller ny lesekrok? 🙂 For det er pilsing her, bare utrolig ujevnt, og man må ha øret mot marken for å fange opp de svake signalene om at det er en på gang…

  2. Neida, det er bare andre gang vi lager lesekrok, mens det ble tredje fredagspilsen. Kvelden ble enda bedre da jeg ble lokket med ut på kino – skikkelig søtsuppefilm – og enda en øl etter det 😉

Legg igjen en kommentar

