Godt intervju

Da jeg startet min bibliotekskarriere for ti år siden, var jeg heldig og begynte i jobb hvor det jobbet to kunnskapsterke og meningssterke mennesker. Morgenkaffen med diskusjoner om alt fra begrepsbruk til inngående katalolgisering var for meg en rikdom. Det bør være en selvfølge at man deler av sin kjennskap og sine meninger, men jeg tror ikke nødvendigvis det er det. Nå er det ikke sagt at vi var enige om alt 😉 Men kanskje nettopp derfor, så var morgenkaffen en fiffig start på arbeidsdagen?!

En av mine kollegaer derfra har gitt et godt intervju, han mener fortsatt mye 🙂 Akkurat det han sier om bruk og ressurser i forhold til bibliotek 1.0 og 2.0 har mye for seg.

Og jeg venter fortsatt på FRBR i norske bibliotekskataloger…

Legg igjen en kommentar

