Skip to content

På bloggerferd

februar 2, 2007

På bloggerferd fant jeg denne testen. Vetta søren jeg om det stemmer, høres jo litt kjedelig ut, men bare hvis jeg holder meg sånn noenlunde på matta?!

You Are a Mai Tai


You aren’t a big drinker, but you’ll drink if the atmosphere is festive.
And when you’re drunk, watch out! You’re easily carried away.

What Mixed Drink Are You?

7 kommentarer leave one →
  1. februar 2, 2007 7:16 pm

    Hei Olava! Da var jeg innom som snarest, – og her var det veldig hyggelig å være synes jeg! kommer innom igjen helt sikkert.
    Lurer kanskje om det var i Zavabloggen du fant denne testen? Vil nok heller ikke sette min lit til resultatet. Jeg ble utpekt som en Bloody Mary med tilhørende beskrivelse, noe jeg ikke synes var udelt positivt. Men tester er til for moro, that`s it. God helg! Zava

  2. februar 2, 2007 11:03 pm

    Det var hos deg jeg fant den 🙂 Veldig morsomt med sånne tester! Fant bloggen din via via og ble der en stund. God blanding av hverdagsglam og andre tanker!

  3. februar 3, 2007 11:47 pm

    Hverdagsglam ja, det var en fin beskrivelse!! Prøver å skape god stemning 🙂 Kom gjerne tilbake!

  4. Eline S. Vik permalink
    februar 8, 2007 10:37 am

    Morsomt Karianne! Jeg ble det samme som deg, men trodde (tror) vel i grunnen du var (er) mer bedrukket enn meg, hahahaha 😉 Æ e amatør sjø. Kremt.

  5. februar 8, 2007 11:01 am

    hi hi. Ulf ble Margarita og ei venninne ble Frozen Daquiri 😉

  6. zebrazebra permalink
    februar 8, 2007 12:17 pm

    Jeg ble Bloody Mary 🙂

  7. februar 8, 2007 12:20 pm

    Hva var beskrivelsen av den da?!

Legg igjen en kommentar

