Skip to content

by:Larm betyr stillhet

februar 8, 2007

Når mannen har tatt toget til Trondheim og by:larm for å høre, drikke og sove lite – da sitter jeg endelig med PCen på fanget i stillheten etter at ungene har sovnet i «storesenga». Kattene ligger på hver sin side av beina mine og TVen står og durer på et eller annet. Etter et par uker med høyt tempo og en fredag som ikke kommer til å ligne grisen foran meg, har jeg satt meg fore å dra litt på bloggerferd igjen. Har vært innom på det ene og det andre og egentlig ramla innom litt alvorlige poster.

Jeg har det godt, jeg. Det er sikkert.

2 kommentarer leave one →
  1. februar 9, 2007 3:38 pm

    Det er veldig gøy på By:Larm da 🙂 Selv om ingen av konsertene i går var mye å skrive hjem om. Helt greie liksom. Nei forresten, Minor Majority var superbra! Første gang jeg har sett live. Han har en utrolig flott stemme. Nå må jeg gå på Sony Ericsson presentasjon av sin nye supertelefon.

Trackbacks

  1. Tid og titt « Olavas rike

Legg igjen en kommentar

