Skip to content

Det er så stille her!

februar 17, 2007

Igår gledet jeg meg intenst til å komme hjem til en rolig og stille helg og bare sove. Tre uker med et litt for høyt tempo både på jobb og hjemme gjør at jeg er så sliten som jeg ikke har vært på en god stund. Det er forsåvidt en viktig ting at jeg kjenner det, for etter to år i en jobb hvor det var sånn hele tiden, er det godt å kjenne at jeg er bevisst det når jeg er nære «bikken» og at kreftene må lades opp igjen.

Fredagen på jobb begynte med at jeg fikk oversendt budsjettet for biblioteket og at nesten en fjerdedel allerede er brukt opp fordi de mener at IT-driften også skal gå på biblioteksbudsjettet i år. Det ble det ikke ifjor, men jeg vet at de måtte krangle på det da også 😦 Det får vente til mandag, men det forsuret dagen min litt…

Så etter å ha kommet meg litt seinere hjem enn planlagt; (nabokontoret trengte litt IT-teknisk assistanse og jeg synes sånne ting er fryktelig morsomt. Vi fikk ut konferanseprogrammet på en litt penere designmessig måte enn det kjipe .doc-dokuementet som var lagt ut. ) satt jeg som en amøbe i sofaen store deler av kvelden.

Idag sov vi lenge og har tatt det med ro – og det er deilig – MEN det er så stille her! Til og med kattene blir litt forstyrret av all freden og roen… Kjenner nok at en uke uten guttepluttene kommer til å bli litt lenge…

No comments yet

Legg igjen en kommentar

