Skip to content

Spysjuke…

mars 1, 2007

Og midt oppi kaoset ringte barnehagen. Oppdaget det en halvtime etter at de hadde lagt inn beskjed – 1. stikk av dårlig samvittighet…
Så fikk jeg ringt dem og fikk høre at Mikkel var skikkelig dårlig. Muligheten for å rekke et tidligere tog var ikke tilstede. – 2. stikk av dårlig samvittighet; så lurt var det å begyne å jobbe inne i byen igjen…
Fikk ringt opp snille snille naboTherese som lovet å hente Mikkel og ta ham med hjem til oss og passe på ham til jeg kom hjem. Da jeg ringte for å si at toget mitt selvfølgelig var forsinka hørte jeg gutten spy i bakgrunnen i barnehagen 😦 – 3. stikk av dårlig samvittighet

Kom hjem til slapp gutt som ikke hadde så mye mer i magen. Etter litt Cola og mye hvile virker han litt piggere. Nå er han i seng. Så får vi se om jeg kommer meg på jobb i morgem eller ikke.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

