Tori Amos, Norwegian Wood og noe å se frem til

Jeg synes jeg fortjener å ha noe å se frem til. Depresjonen er i ferd med å ta meg og jeg synes skikkelig synd på meg sjøl.

Derfor skal jeg sette meg ned og glede meg til sommer og konserttid. Jeg går ikke mye på konserter. Den siste var i fjor sommer og alldeles strålende morsom, men jeg hadde nok ikke dratt hvis ikke mannen hadde fribilletter 😉 Denne derimot SKAL jeg på! Har vært Tori-fan siden Gretchen introduserte meg for damen en gang på nittitallet – i den lille shabby leiligheten hennes med altfor mange, gamle ekle flossete veggtilveggtepper og akkurat passe mange frika venner og partier!

Har sagt det lenge; jeg fikk ikke med meg forrige gang i 2005, men kommer hun tilbake SKAL jeg på konsert!!! Og nå kommer hun! Mannen har blitt bedt om å skaffe til veie billetter på den ene eller andre måten, men jeg er litt nervøs for at han skal være så opptatt av å få dem billig at vi skal misse hele greia. Så nå maser jeg høl i huet på ham, for å forsikre meg om at han er på saken. Og jeg driter i alle historier om hvor arrogant og sær hun er mot arrangører og de som skal passe på henne, for jeg digger dama og musikken og vil – JEG VIL – på konsert! Norwegian Wood – here I come! Til den tid er jeg sikkert fetet opp igjen og frisk og rask!

Og her er damen med en av mine favoritter:

Legg igjen en kommentar

