Tryneboka

Jeg påstår at jeg ikke er hekta. Ulf sier jeg er det. Men moro er det; idag fant jeg en gammel venn fra langt tilbake. Som bor i Canada. En fornøyelse å få sett på bilder og «hilst» på ham igjen.

Men det var ikke det jeg skulle skrive om 😉 Det som har slått meg, er at dette er en slags «se hvem som har flest venner»-konkurranse. Og i siste instans er det nesten litt fasinerende å tenke på at dette er den ultimate test; hvem kommer først til å si «neeeih, tru’kke jeg gidder å være vennen din, jeg»? Vet at det skal mye til før jeg trykker på reject-knappen ved en henvendelse, men jeg kan jo skjønne at noen får det behovet før eller senere. I RL er det alltids mulig å snakke seg litt vekk, og allikevel være hyggelig. Men i tryneboka må man jo rett og slett avvise henvendelsen. Hadde nesten vært litt kult å se hvem som blir den første til å avvise meg 😉

Tiden vil vise. Enn så lenge koser jeg med de jeg finner og har tenkt å fortsette jakten kanskje spesielt på de litt lengre unna på kloden. Men jeg er altså ikke hekta!

Hva synes du om tryneboka, da?

4 Comments

  1. Jeg ble også endelig overtalt til å lage en konto på tryneboka, etter å ha vært iherdig motstander lenge – jeg har nemlig klart å melde meg ut av alle mulige «nettsamfunn» som har vist seg å være akkurat like hjernedøde som den mest hjernedøde brukeren… (Blink, Spray, Google sin hva-den-nå-heter, osv osv.) og var ganske fornøyd med det.

    Så til det jeg hadde tenkt å si: Jeg avviser villt og hemningsløst. Folk fra ungdomsskola som jeg ikke har sett eller hatt noe som helst med å gjøre siden vi gikk ut? (Og nesten ikke hadde noe med å gjøre mens vi gikk der heller) – AVVIST.

    Men innmari morsomt å finne igjen de jeg HADDE mye med å gjøre, men som ble borte for meg – de har masse spennende jobber, og barn, og familier, og bor på morsomme steder! 🙂

    Kan se at enkelte fort tar det som en konkurranse… Da forsvinner vitsen for min del – men greit nok for de som ønsker det.

  2. Du er tøff du, som avviser på stående fot 😉
    Nå har det stoppet opp litt, jeg vil gjerne finne folk som er langt unna og som jeg ikke har sett på lenge, så jeg må nok lete fram navn på alle de jeg ike husker navnene på…

Legg igjen en kommentar

