Skip to content

Bloggpostdiktning

mai 15, 2007

Smågal somalier har tagget meg og oppgaven består i å lage dikt av mine egne bloggposter. Egentlig ganske morsomt, men det va’kke så lett!

Here goes:

Planen klar?
Oppbrudd…
Å mene noe om det vanskelige

Vi må slutte å snakke om røtter
Fin utsikt

Gårsdagens stier inn
Tid og titt
Det er dette jeg er!

Veien videre går til Stjernesøkeren, bare fordi jeg tror hun vil like denne, og til en som dukka opp gjennom tryneboka; Hildes vidunderlige verden

One Comment leave one →
  1. mai 15, 2007 12:24 pm

    Hmm … Jaaa – jeg liker denne taggen, når ANDRE besvarer den! Har storkost meg med å lese rundtomkring. Jeg er ikke så veldig god på dikt selv 😉 Men har gjort et ærlig forsøk.

Legg igjen en kommentar

