Skip to content

Tulletall

august 1, 2007

Jeg må telle litt for å få noe konkret å forholde meg til – for nå er det så mange kjipe tall. Aftenposten sier at det nå står 2600 nordmenn i ventekø for å adoptere.

Så nå har jeg telt antall grupper med LID som er før oss, for det har ikke så mye å si hvor mange det er i hver gruppe, det er LID’en som teller! (Logindatoen i Kina for papirene dine). Vi har 20 LID-grupper foran oss i køen. Det er et tall som ikke høres så fryktelig ut. Akkurat nå har Verdens barn lagt ut ny informasjon og fra lista over LID er nå neste gruppe i køen de med LID den 30. november 2005, altså litt mindre enn et år før oss… Vi er i gruppa med LID den 13. oktober 2006 og det er 8 søkere i den gruppa.

Når det gjelder tildelinger er ventetida for de som fikk sist nå oppe i 20,5 måneder… Ikke så kule tall det heller, og sannsynligheten for at det nå raskt nærmer seg 24 måneder er tilstede, gitt. Utdraget er henta fra VB sine sider:

lider.gif

4 kommentarer leave one →
  1. august 2, 2007 12:12 pm

    Jeg skjønner ikke så mye av disse tallene, men jeg skjønner at jeg med min mangel på tålmodighet skal få et stort problem når vi skal i gang 🙂

  2. august 2, 2007 1:35 pm

    Skal dere igang med adopsjon? Av og til blir jeg faktisk ovverasket over lenge siden der er vi begynte og av og til kjennes det ut som århundrer siden vi begynte. Lykke til!

    Jeg tror fullt og fast og helt på at det mennesket som venter på oss i andre enden, kommer til å være verdt all venting! 🙂

  3. august 2, 2007 3:58 pm

    Jeg har fått beskjed om at jeg ikke bør føde flere barn, så da er jo adopsjon et bra alternativ 🙂
    Og at det er verdt all venting er jeg ikke i tvil om et sekund.
    Kommer til å følge med i bloggen din 😀

  4. Hilde permalink
    august 6, 2007 12:46 pm

    En dag kommer tall og telling og LID og painfull venting til å være helt historie, for det er som du sier et lite menneske som venter på akkurat dere, og når det skjer så kommer det til å være helt perfekt!

Legg igjen en kommentar

