Hverdagsgrepet

Jeg kjente det idag. Nå er hverdagsgrepet i ferd med å ta et godt tak i meg igjen. Eldstemann skulle til gammeltante, minstemann på SFO og vi på jobb. I løpet av dagen endret planen seg litt og jeg dro fra jobb for å dra innom legen. Avtalen om henting av eldstemann ble endret. En telefon til naboen som skulle plukke med seg Mikkel, ble tatt – og siden jeg var nærmere enn dem, henta jeg to blide gutter på SFO mens Ulf tok bussen hjem med Jonas.

Så fløy tida til middag, leking, rydding, hjemmejobbing og legging tok resten av dagen. Så her sitter jeg og nyter ER etter en times jobbing igjen.

Egentlig er det ikke så ille å bli grepet av hverdagen, tenker jeg. For vi har grep om den og får ting gjort – og idag var det to fornøyde gutter som gikk til sengs.

9 kommentarer om “Hverdagsgrepet

  1. Nettopp slik er det. Køene vokser på E18, kundene er tilbake fra ferie, jobben blir mer krevende, ungene begynner faktisk å glede seg til å gå på skolen igjen. Og det er leeeenge til jul.

  2. Frydefull: mine gleder seg også nå, tror jeg. Men det er fantastisk at de tross alt har et par måneder av året som er noe helt annet enn travel hverdag også 🙂

    Avil: Nå ble jeg nysgjerrig; hvorfor skal du ikke jobbe mer?

    Stjernesøkeren: Du vet jo at jeg mener at man skal ha betalt for jobben, og den var ikke det…. Også Kløfta da 😉 Hi hi

Legg igjen en kommentar

