Skip to content

Klappet og klart

august 15, 2007

Jonas og jeg skal opp på Galdhøpiggen på fredag, over Styggebreen. Det er visstnok meldt minus fire grader og regn. *brrr*

Jonas er mer fjellvant enn meg. Det er noen år siden jeg tråkka i fjellheimen. Men jeg gleder meg til å gå over bre og se på noen av de hundrevis av andre som skal opp samtidig 😀

Hvordan det gikk får vi prate om siden.

5 kommentarer leave one →
  1. august 16, 2007 10:03 am

    Så kult! God tur!

  2. august 16, 2007 10:23 am

    Takk takk, vi skal ut og handle vanter og lue – Det er visst kaldt der 😉

  3. august 16, 2007 10:48 am

    Blir nok en fin tur, ja 🙂 Bare ikke Jonas løper vekk fra deg….

  4. august 16, 2007 10:51 am

    Det var det da…. Det går nok fint!

  5. Pappa permalink
    august 16, 2007 3:05 pm

    Dere må ha en riktig god tur. Får håpe dere får fint vær. Da er det fantastisk på toppen.

Legg igjen en kommentar

