Skip to content

2008 blir nok ikke året…

januar 11, 2008

Informasjonsbrev til våre kinasøkere

4 kommentarer leave one →
  1. Liv permalink
    januar 11, 2008 5:08 pm

    Hold ut, hang in there, plutselig skjer det noe …. Ikke mist motet, nå er det snart vår og året har nesten gått …

  2. januar 11, 2008 11:00 pm

    Huff! Men det var da ikke helsvart lesing. Og som de sier – ting går i rykk og napp. Plutselig står dere først i køen!

  3. januar 12, 2008 5:06 pm

    Jeg har hørt noen rykter om tregheten i adopsjon fra Kina. Det trekker vistnok ut ganske mye.
    Kjedelig!

    Det venter et lite barn… et sted… i Kina.
    En dag så er hun plutselig hos dere 🙂

  4. januar 13, 2008 9:58 pm

    Må innrømme at jeg ble skikkelig skikkelig lei meg da jeg leste dette. Det er noe med å se sine verste drømmer på papir. Men noen dager er gått og vi ringte VB som mener at vi ikke vinner noe tid ved å bytte land. Så Kina er landet og barnet er der ute et sted. Og jeg er sikkert i toppform og med masse energi selv om jeg er nærmere eller har bikka 40 innen vi drar…

Legg igjen en kommentar

