Skip to content

Sa jeg ferdig med jetlagen???

januar 25, 2008

*kremt* Det taes tilbake! Jonas våkna klokka fem i dag tidlig og ble nokså fornærma over at han ikke fikk stå opp da. Siden har han ligget og lagd lyder, spurt hvor mye klokka er hvert femte minutt og sukket over saktegående tid. Så klokka kvart over seks ga jeg opp. Nå er klokka litt over halv åtte. Han har fått noe som nok skal ligne corn flakes, men som er i alle verdens farger *yikes* til frokost. Jeg har tatt oppvasken (!) og laget meg kaffe, så nå sitter vi ved vår PC og koser oss 😉

Det regner og regner og regner her! Det har ikke tenkt å gi seg heller med det første, ser det ut til. Huset vi bor i er ikke isolert for dette «kalde» LA-været så vi er nokså glade for at vi tok med oss tjukke gensere. Da er det verre med regntøy – det ligger hjemme. Jeg syntes det var for tungt til å ha med i sekken… Så vi får se hva dagen bringer. Kanskje en tur til til Target for å kjøpe billige regnponsjoer?! Kan trenges på Disneyland har jeg en følelse av.  

No comments yet

Legg igjen en kommentar

