Skip to content

Det var en gang

oktober 1, 2008

Jeg lå ved siden av deg og holdt magen inne i tilfelle du skulle stryke på den

Nå vet jeg at du kjenner på huden min og tenker at den er myk og fin – og din

Jeg leste et par poster idag. Jeg er glad for at jeg aldri har vært redd for å si hei til noen på gaten. Men jeg kjenner så utrolig mange jenter som jeg kunne sendt denne posten til. Jenter som har brukt år på å bli kjent med og vant til seg sjøl – og stolte av det de ser i speilet. Jeg var også innom min lille bit av spiseforstyrrelser; jeg tok meg raskt inn. Men jeg brukte noen år på å få et normalt forhold til mat og til å glede meg over å dele et måltid med en annen uten å tenke på hvordan magen så ut etterpå. Jeg husker fortsatt gleden jeg kjente da jeg skjønte at jeg ikke tenkte på det lenger. Og det var mannen som delte den veien dit med meg. Gjennom han ble jeg stolt av magen min.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

