Skip to content

60 år

oktober 13, 2008

er hva mammaen min ville vært idag. Helt sikkert en stilig dame med like dårlig musikksmak nå som dengang. Med sans for god og gjerne ukjent mat, vin og ihvertfall sans for masse snakking. Med fleste og om det meste. Glad i klær og nye farger på neglelakken. Med litt for dårlig råd, men med råd og tid til de viktigste tingene allikevel. Som livredder for flere enn hun ville visst om. Som mormor for fire fine unger og to voksne døtre som også liker snakking og masse av den, sammen med henne.

Tror jeg. For det er 20 år siden sist jeg hadde henne i nærheten.

3 kommentarer leave one →
  1. Tyri permalink
    oktober 14, 2008 7:00 am

    Og der satte jeg i gang å grine på jobben.

    *klem*

  2. oktober 14, 2008 7:22 am

    Tyri: det var jo ikke meningen. Men litt fint å få sagt det til verden er det faktisk. Så takk for klemmen! Og ha en fin dag 🙂

  3. Tyri permalink
    oktober 15, 2008 8:00 am

    Syntes det var fint. Og ble ekstra glad i min egen mamma!

Legg igjen en kommentar

