Skip to content

AV-knappen

oktober 17, 2008

Jeg har en lillesøster som er flink til å kaste seg ut i, for henne, en ny teknisk verden. Være seg Playstation, oppkoblinger, nettet, tryneboka eller blogging. Det resulterer nødvendigvis i noen artige telefoner fra henne underveis. Denne er til henne 😉

One Comment leave one →
  1. Springbrett permalink
    oktober 17, 2008 10:26 pm

    Hmmm,
    vet ikke helt om jeg skal ta tilbake det jeg sa til deg før i dag;-)

    Vel, vel! Må bare regne med å bli tatt med i Olavas rike… Jeg er ikke akkurat den som lar deg være i fred. Du har tross alt, fått rollen som stedfortreder for min tidligere samboer! Tidligere var det han som fikk mine frustrasjoner og nå er det du…. Og du er veldig mye bedre til det enn han:-)

    Gald i deg storesøs`

Legg igjen en kommentar

