Usynlig på nettet?

Jeg har sagt det før og sier det igjen; Det er ikke lett å stikke seg vekk. Denne gangen har jeg latt være å si noe om hvor bloggen min ligger, men idag har jeg blitt funnet. Noen søkte etter Barthes, som er på pensum og til nokså stor fortvilelse. Spørsmålet er om alt kan bli en myte, og svaret han gir er ja. Vi er flere som er på jakt etter kloke ting sagt om temaet, desverre tror jeg ikke min medstudent fant noe særlig klokskap i den angitte post… Når det er sagt var det godt å være på kollokvie og høre at alle de andre synes dette er nytt og tøft. Selv om det egentlig ikke hjelper noenting 😉

Dette er søkeordene andre brukte for å finne din blogg.

I dag

Søk Visninger
olavas rike 4
stilleben 1
myten i dag barthes 1

I går

Søk Visninger
olava 2
olavas rike 2
vin og damer 1
holmsbu spa 1
et møblert hjem 1
2 Comments

  1. Grøftekanten: bildet har vært borte en stund, men om du leter så finner du. Sånn er det, så så veldig usynlig er jeg jo ikke. Klarer du å være usynlig, da?

Legg igjen en kommentar

