Å innse noe

Det er lenge siden jeg innså dette altså, men jeg forteller det allikevel. Jeg har flytta til en liten by. Det vil si at jeg ikke lenger bruker kategorien «Bibliotekaren» like flittig. Jeg kan ikke. Jeg har innsett at det lett kan plukkes det jeg måtte mene om dette og hint. For jeg mener masse om det meste.

Men jeg kjenner at jeg savner det. Savner å kunne fruste -. og savner å kunne fortelle om de fine og morsomme tingene. For kan jeg ikke det ene, så kan jeg ikke det andre. Da måtte jeg ha gjort det helt helt anonymt på denne måten. Og det gidder jeg ikke, til det har jeg vært her i dette riket for lenge.

Men jeg ville bare få sagt det.

2 Comments

  1. 🙂
    Det er skummelt med meninger. Det er så mange som elsker å mene det motsatte. Jeg liker heller ikke å mene for mye blant folk. Mest fordi det finnes så mange nyanser. …og hvem har egentlig rett 🙂

  2. Det burde ikke være så skummelt med meninger, men jeg tror vi skal vite at mange kan mene noe tilbake… Nyanser får for det meste fram ting i meningene, tenker jeg – og det må da være bra?

Legg igjen en kommentar

