Skip to content

Nytt forsøk

februar 24, 2009

Vi prøver på nytt. Huset har ligget ute til salgs siden april i fjor. Vi har prøvd det meste innefor markedsføring for å få solgt… I alle de månedene har vi betalt på to hus, to lån, en husleie, på inntekten fra en og en halv jobb (nå to). Ufattelig! Jeg er egentlig ganske stolt over at vi har klart oss så greit som vi har. Selv om prisen jeg betaler er mindre studietid og mer jobbing, så har vi klart oss. Nå har vi malt opp huset og satt inn noen møbler og kjørt huset ut igjen på markedet. Jeg håper det er sant at det er litt bedre tider og flere folk på visning, og mener at huset nå ser så fint ut at det burde bare være å legge inn bud. For moro skyld følger et par bilder. Før og etter maling.

stylet

ettermaling

3 kommentarer leave one →
  1. onklt permalink
    mars 6, 2009 7:13 am

    Hei,

    Nå er det noen dager siden du postet dette, så det kan jo hende at dere har fått bud.

    Du er sikkert klar over det, men jeg tenkte likevel at jeg skulle nevne at da jeg skulle selge det forrige huset mitt etter å ha kjøpt nytt, så «frøs» Sparebanken Hedmark (ja, jeg er fremdeles kunde der!) lånet på det gamle huset.

    Det betyr at jeg sluttet å betale renter+avdrag på det gamle huset i perioden jeg satt med to hus samtidig. Lånet på det gamle huset ble selvsagt litt større i løpet av de månedene det tok å få det solgt, men ikke så mye at det ble et problem.

    Jeg slapp i alle fall å betale på to lån fra lønnskontoen min 🙂

    Når det er sagt, syns jeg dere har vært veldig flinke som har klart å betjene begge lånene samtidig!

  2. Liv permalink
    mars 7, 2009 7:19 am

    Fine huset, tvi tvi!

  3. mars 7, 2009 8:49 am

    onklt: vi har også frosset lånene, heldigvis! Så det er jo bare renter vi betjener… Det vil jeg helst ikke tenke for mye på. Tenker heller på at vi kanskje får solgt nå 😉
    Liv: takk ❤

Legg igjen en kommentar

