Mens jeg burde gjort noe helt annet

Hodet er fullt. Av eksamen og alt jeg vil si, men ikke får trøkka inn i 15 minutters presentasjon på muntlig eksamen. Jeg kommer til å være rotete og usammenhengende og det kommer til å være mye skumlere enn å stå foran 20 tilhørere i en hvilken som helst annen sammenheng. Eller det kan gå helt greit. Aner ikke.

Jeg må gjøre litt andre ting innimellom, så da legger jeg ut bilde av den fine, gamle krakken jeg har pussa opp. Med blank og sterk oljemaling og egenstjålet sjablong. Tegnet av fra skjermen og uten tanke på opprettshaver…

krakk1

Tre lag med maling var det da jeg begynte å pusse litt på den. Hvit – blå og så gul. Nå skal den bli grå.

krakk2

Første lag med maling er på.

krakk3

Ferdig, og jeg kommer meg atter en gang opp i de høyeste skapene på kjøkkenet!

Legg igjen en kommentar

