Skip to content

I quit, I give up

april 1, 2009

Jeg gjør jo ikke det da… 😉 Det vil si, helt sånn nøyaktig lissom – at jeg nok en gang sier opp. Jeg har gjort det før. I ganske rask rekkefølge. Så I quit-delen er riktig, give up-delen er ikke det! Men jeg har fått Eddie Brickells sang «Circle of friends» på hjernen. Så den durer og går oppe i hodet mitt. Mens jeg tenker på at jeg skrev litt om hvor dumt jeg synes det er med halve stillinger og mens jeg tenker på hvordan jeg skal klare å plassere meg i en helt annen posisjon i arbeidslivet. Som gir meg utfordringer i forhold til det jeg er god på og som kan åpne opp for muligheter til å bli god på og lære helt nye og andre ting.

  • tenke tenke*
No comments yet

Legg igjen en kommentar

