Søt liten ting

Når vi er inne på litt sånne teite tullete søte små dilldalleting… Men jeg ble faktisk litt overrasket over at det alt har gått et halvt år siden vi starta opp med å kontakte kommunen vår! Denne får gå og tikke og telle frem til dagen er der 😉

Oppdatering 14. desember:
Vi er ikke langt unna året i ventetid nå. Nokså rart å tenke på – og med endringer i regler fra CCAA, så går vi kanskje litt for spennende tider i møte?
En interessant greie med telleren er forresten at det nå står 11 mnd, 4 uker (!) og to dager. E’kke det et år da?!

Oppdatering 19. juni:
Lurer på om jeg skulle hatt en sånn en for når papirene ble sendt inn til Kina… Da ser det ikke ut som om det har gått så lang tid 😉

Oppdatering 21.februar, 2008:
Jeg klarer ikke helt legge fra meg tanken på at vi trodde vi skulle  være i Kina nå, da vi fikk LID’en vår. Istedet er vi her – ennå. Men denne telleren tikker og går, og jeg tror nesten ikke det er over to år siden vi begynte på denne veien.

Oppdatrering 28. april, 2009:
Ikke så mye å si egentlig. Men vi venter. Og telleren i posten under er bedre å se på 😉

Legg igjen en kommentar

