Skip to content

Hytteliv

juli 13, 2009
tags:

Jeg har hatt en lang helg. Det er rart hvordan slike lange helger rommer uendelig mengder av tid til ingenting og alt. Denne helgen fikk jeg til utedagseng av europallene mine. Vi fikk satt inn ny komfyr og nytt kjøleskap på minikjøkkenet vårt og revet bort verandagulvet – bare for å oppdage at bjelkene under var råtne. Dører inne ble malt, skap ble ryddet og soverom rengjort. Nå er hytta klar for innrykk siste ferieuka vår.

utedagseng

idyll

Ikke nok med det fikk to voksne masse tid til harrytur til Systembolaget og kjøpesenter, romantiske middager og oppvask i det fri. Fantastisk.

mannen anno 2009

Og mannen anno 2009 er fin å ha på hytta!

4 kommentarer leave one →
  1. juli 14, 2009 8:46 am

    Handy-Karianne slår til! 🙂 Fiiin dagseng og fine hyttebilder! 🙂

  2. juli 15, 2009 8:58 am

    Kjempelekkert 🙂 Virkelig et sted å nyte lange sommerkvelder.

  3. juli 24, 2009 7:05 pm

    Det så veldig koselig ut 🙂

    Mannen anno 2009 er jeg også begeistret for!

  4. juli 25, 2009 9:50 pm

    Gleder meg til litt mer hyttesommer til uka! Og nå har jeg jammen sydd trekk til madrassen av fibervoksduk 😉

Legg igjen en kommentar

