Skip to content

Morgenstunder og blomster

oktober 18, 2009

Oktober går fort og rosafargen skal vekk om et par uker. Enn så lenge passer den godt. Oktober er måneden mamma ville blitt et år eldre. Oktober er også måneden da pappa blir et år eldre og min niese blir et år større og snart er hun skolejente sammen med alle de andre.

Idag skal dagen brukes til feiring av nettopp pappaen min. Derfor har jeg stått opp tidlig på en søndag morgen for å bake kaker og rundstykker til en bursdaglunsj. Jeg liker morgener. De er stille og effektive. Jeg får satt på kaffen mens resten av huset ligger og sover. Kattene får komme inn litt ekstra tidlig på en helgemorgen og kommer inn fra den strenge høstmorgenlufta. Jeg får gjort det jeg skal mens radioen synger ut og kaffen smaker godt og varmt.

De siste ukene har blitt brukt til mer reising enn på lenge. Vi har hatt høstferie i Spania. Jeg har vært i London i forbindelse med konferanse og workshop. Jeg tror jeg er tilbake med inspirasjon til flere ting enn jobb.

Jeg må finne blomster. Blomster til å ha på armen. En for hvert familiemedlem og med plass til en femte når – NÅR – nestemann kommer. For i november reiser jeg over til Toten for å tatovere meg. Så jeg vil ha fine asiatiskinspirerte blomster. Kanskje litt som disse, hentet fra the OF PAPER and THREAD blog.

retro flowers 1

4 kommentarer leave one →
  1. Liv permalink
    oktober 22, 2009 4:24 pm

    Bortsertt fra cesy reklame var det mange fine lomster her http://www.tattoo22.com/fl7.html

  2. Liv permalink
    oktober 22, 2009 4:26 pm

    Jeg vet ikke hva som er vitsen med ett virus som svelger bokstaver og får meg til å fremstå som en som ikke kan skrive, men det har jeg tydeligvis. Det skal være cheesy og blomster

  3. oktober 22, 2009 6:49 pm

    Hmmm, den sida var veldig popup så jeg ga opp 😉

  4. Liv permalink
    oktober 23, 2009 1:45 pm

    Ja den var det, skjønner deg godt

Legg igjen en kommentar

