Skip to content

Tatovering nummer 2

oktober 28, 2009

Året har jeg ikke helt snøring på, men jeg er student og bor i Oslo. Derfor rusler jeg bort til tatoveringsstudioet som ligger i gamlebyen. Sånn litt gjemt borte ved Scweigaardsgate. Egentlig husker jeg ikke stort fra selve tatoveringen, jeg hadde med meg noen, men hvem? Jeg fant et motiv der og da. Svart ville jeg ha den. På skulderen. Ikke så ulikt alle de andre som tok tatoveringer på nittitallet. Men det er ikke en tribal. Det er en sommerfugl. Med svarte vinger og en form som gjør at du må se etter to ganger før du ser at det er en sommerfugl.

Det jeg husker best er at jeg viste den til pappa da jeg kom hjem. Og at jeg likte at han var lettere hoderistende og sjokkert. Uten at han var veldig sjokkert. Noen har opprørstida si etter fylte tjue.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

