Skip to content

Tatovering nummer 4

november 19, 2009

Er unnagjort. Midt i den verste stressperioden i høst. Kollega Tea har måttet utstå at jeg har vært oppkavet, usammenhengende, idiotisk skravlete om bare jobbeting og ikke spesielt konsentrert. Så også på vei til Lena. For det var dit vi skulle. Tidlig en tirsdag morgen forlot vi alle gjøremål og avspaserte oss avgårde.

Tea hadde gjort grundig forarbeid i motsetning til meg og mine tidligere tatoveringsturer. Derfor var vi nokså sikre på at damen vi skulle til var flink. Denne gangen ville jeg ha en liten mening med tatoveringen. Med utgangspunkt i noen sakura-blomster ville jeg ha fire blomster nedover armen. En for hvert familiemedlem. Men jeg ville også ha en femte klar.

Jeg hadde med meg et ark med disse blomstene. Deretter valgte jeg ut fem av dem. De ble oppskalert i størrelsen og tegnet om slik at ringen rundt ikke er med. Deretter ble de satt på rekke slik at alle fem passer akkurat nedover armen min. Nå er fire av dem der. Jeg håperønskervil at den femte skal dit også en dag! Kan du gjette hvem av blomstene som er den femte?

Kollega Tea fikk verdens fineste garnnøste 😉 Kanskje kommer det bilde av den på bloggen hennes etterhvert!

 

No comments yet

Legg igjen en kommentar

