Skip to content

Ettermiddager med lys

januar 25, 2010
tags:

Det er en helt egen følelse å oppdage at mørket ikke slutter seg om deg når du går ut av døra. Arbeidsdagen er over. Og himmelen er lakserød. Det er lys nok til at jeg kjenner det på huden.

Det vitner om lysere dager.

4 kommentarer leave one →
  1. januar 26, 2010 1:41 pm

    Og det er ganske deilig å føle lyset igjen 🙂

  2. januar 26, 2010 6:01 pm

    Veldig! Nesten rart at jeg glemmer hvor mye det har å si hvert år. På den andre siden – oppdagelsen er like deilig og overraskende hver gang 😀

  3. Mathilde permalink
    januar 28, 2010 2:51 pm

    men du tante! Jeg er syk… Jeg håper at jeg kan komme når dere skal få hund.

  4. januar 28, 2010 2:56 pm

    Hei Mathilde. Det er kjedelig å være syk, så jeg håper du slipper å være det så lenge! Du skal ihvertfall helt sikkert få hilse på hunden vår 🙂 Den skal hete Lilo. Bedringsklem fra tante!

Legg igjen en kommentar

