Vår i lufta!

På mandag satt jeg med PCen og venta på at et møte skulle gå over i en middag. Å slå i hjel en times tid er noe jeg ikke har hatt anledning til å gjøre resten av uka. Nok om det. Jeg fant en kjole. Og kjøpte. I går kom den i posten. Altfor dyr når eiendomsskatt og veiavgift og alt det andre skal ut også. Men med bursdagsgaven fra mannen, høye orginale Doc Martens, den fine røde veska lillesøster kom med for noen år siden og vår i lufta kjenner jeg at lykkefølelsen kommer!
Nå mangler det bare en middagsinvitasjon fra mannen slik at jeg kan være rød og fin og vårlig!
2 Comments

Legg igjen en kommentar

