Sommerliv

Sommerlivet passer meg bra, som alltid. Bloggen går mer eller mindre i dvale, jeg lar sola varme og kroppen komme seg etter dagliglivets strabaser. Hytta lar som alltid hjertet mitt hvile seg. Forrige helg hadde mannen og jeg en hyttehelg i tosomhet. Vi lot humla suse mens vi koste oss. Jeg sydde duk av stoffrester. Mammas symaskin fra sekstitallet fungerer fint fortsatt. Ulf laget ny trapp ute. Den fører ned til utedusjen, som forøvrig synger på siste verset. Så vi har fin trapp ned og dusjteltet holder sikkert ut sommeren. Inne kan vi helle vann i koppen fra fin ny vanntank på kjøkkenbenken og ute ser vi fint inn til all veden etter at veggen ramla sånn passe kontrollert ned. Så nå har vi en snekkerjobb eller tre også framover.

Og tenk så fant vi nok en skatt. Under hytta bak den falne veggen lå verdens fineste fluktstol pent innpakket i et par søppelsekker. Den er kommet ut i sola sammen med oss og får besøk av oss og fire unger i morgen.

En kommentar om “Sommerliv

  1. Tilbaketråkk: Julekavalkade « Olavas rike

Legg igjen en kommentar

