Men det er altså ikke meningen

at man skal være flink til alt. Jeg er tydeligvis ikke så flink med excel, tall og regnskap som jeg burde ha vært. Ihvertfall skulle jeg ha vært nokså flink da jeg sa ja til kasserervervet i FAU. Min far, siviløkonomen rister på hodet og mener at rotet ikke burde blitt revisorberettet i sin tilstand og rydder heftig.

Jeg mistenker mannen for å kose seg med ryddingen av datterrotet. Og skylder ham snart et årsabonnement i skummende øl eller noe slikt.

2 kommentarer om “Men det er altså ikke meningen

  1. Heidi

    Vel, du er sikkert ikke så dårlig som den forrige kassereren i styret vårt. Kan ikke nevne organisasjon eller navn, men syns jo på en måte at det var litt søtt at han hadde samlet et tilfeldig utvalg kvitteringer i en plastpose fra Rimi… 😉

Legg igjen en kommentar

