Skip to content

Om fine sønner

september 30, 2010

Her om dagen fikk jeg en telefon. Fra en ukjent mann som sa han var sønnen til en i nabolaget. Som sa han ikke hadde fått tak i pappaen sin på to uker. Som sa at det bekymret ham nok til å lete fram nummeret til noen i nærheten. Som fikk ham til å ringe meg uten å kjenne meg. Som ba meg pent om å hilse pappaen hans og si han måtte ringe og fortelle at han hadde det bra. Så om jeg kunne si det til pappaen hans om jeg så ham?

Så det gjorde jeg. Hilste pappaen og sa han måtte ringe sønnen sin. Men jeg glemte å si at en slik sønn er en gave å ha.

2 kommentarer leave one →
  1. Camilla permalink
    oktober 1, 2010 8:44 pm

    AAARRRGGH! Ble så spent når det stod om fine sønner… Trodde dere hadde fått tildeling…
    Hvordan går det i venteland? Håper lyset i tunnelen kommer nærmere.
    Håper dere ikke har gitt opp bsf listen;-)

    Styrke klem

    Camilla:-)

  2. oktober 3, 2010 1:30 pm

    Takk Camilla. Vi har ikke gitt opp, men så utrolig hyggelig å se at det er noen som følger med oss og tenker på oss. Tusen takk for det ❤

Legg igjen en kommentar

