Skip to content

Posten uten navn

januar 31, 2011

Og det bare fordi jeg ikke er kvinne nok til å klare å tenke på noe. Istedet prøver jeg å tenke på sosiale medier og veiledning av kursdeltakere, besøk av praktikant, vikar (vikar!), vikar – fordi om en uke sitter vi på flyet. Vi sitter på flyet.

Jeg hopper ikke, jeg smiler ikke hele tida – jeg er mer skjelven og surrete i hodet mitt. Om to uker har jeg alle tre barna mine med meg. I begynnelsen av februar for ti år siden satt jeg med barn nummer to på fanget. Og var lykkelig fordi jeg var under tretti og tobarnsmor. I år skal jeg rekke å få barn nummer tre på fanget før jeg fyller førti.

Så jeg klarer ikke å tenke for mye på annet enn persmisjonssøknaden som må sendes til arbeidsgiver, søknaden som må sendes til nav. Papirene vi må ha med. Om eldstemann rekker å få passet sitt, fordi mannen fant ut at det gamle ikke er gyldig lenger.

IIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer leave one →
  1. januar 31, 2011 3:17 pm

    herlig !!
    *gliser bredt når jeg leser og krøller tærne i fryd *
    Fly tid, F-l-y !

    Klem fra
    Lilljekonvall 🙂

  2. januar 31, 2011 6:16 pm

    Nå skjer det. Endelig skjer det.
    Åh, jeg er så glad på deres vegne. Lykke til på Den Store Reisen. 😀

  3. januar 31, 2011 6:25 pm

    Hipp hipp! Jeg er KJEMPEGLAD på deres vegne!!!

  4. januar 31, 2011 9:08 pm

    Hurra Karianne! Så flott!
    Gamle kjerringer som meg blir som du vet lett rørt. Det er derfor ikke små tårer som truer med å legge tastaturet mitt dødt akkurat nå, det er en hel liten bekk. Gleder meg til å følge prosessen videre og til å ta det vesle vidunderet nærmere i øyensyn. Elias må vel nesten bli en skikkelig bloggbabe? God tur, uansett 🙂

  5. februar 3, 2011 8:18 am

    Ja, tenk om bare få dager er dere på tur til Seoul 🙂 En spennende og flott by, men ikke minst, byen hvor ditt tredje barn venter!
    Endelig, endelig ❤ God tur og nyt den utrolige reisen 🙂
    I disse dager er det tre år siden vi kom hjem med vår skatt fra Sør-Korea<3<3

  6. februar 6, 2011 6:06 pm

    @Bente: Bloggbabe kan det vel hende han blir 😉 Trenger ikke å være så voksen før en begynner å bli lettrørt, men det besynderlige er at det tiltar sånn med årene, synes jeg.

    @Alle: Det er veldig veldig hyggelig å få så mange fine ord på veien!

  7. februar 6, 2011 9:22 pm

    Kommer til å tenke på dere denne uka. Så spennende – og en lettelse at ventinga nå er over.
    Ønsker dere god flytur og håper dere får et hyggelig opphold i Sør-Korea. Er så glad på deres vegne og er spent på å høre fra turen da dere kommer hjem. Lykke til!!!

Legg igjen en kommentar

