Skip to content

En gammel campingvogn kan ha mange muligheter (eller en post om drømmer og planer om overtalelse av mannen – igjen)

april 6, 2011

Det var deilig! Å skrive en latterlig lang bloggposttittel gjorde godt! Jeg er inne i mammapermisjonslandia og trives der. Ikke det at det skjer utrolig spennende ting hver dag. Men jevnt over har vi det fint og godt. Vi skal til og med prøve overnatting borte på hytta i påsken. Det blir spennende å se hvordan minstemann takler det. Og hunden for den saks skyld. Hytta har fått hvile i hele vinter. Det blir hyggelig å se den igjen!

Men det stopper meg ikke fra å nok en gang leke med tanken om en gammel vogn jeg kan pusse opp og gjøre fin og koselig. For det er da ikke vanskelig å skjønne at ei vogn vil bety faste sengeplasser og trygghet for liten og stor Og en liten mulighet til litt kortere eller lenger turer. Dette er ingen ny drøm. I mange år lette jeg etter ei billig vogn, eller ei billig hytte. Mannen lot seg overtale til den billige hytta. Og jeg er veldig veldig glad i hytta mi (for den er min, det er vel egentlig både mannen og jeg enige om. Selv om den blir litt og litt hans også).

Så her kommer et knippe med fine ting jeg fant, til inspirasjon for meg og andre!

PS! Første del av bloggposttittelen er stjålet herfra:
en gammel campingvogn kan ha mange muligheter

Tante Grønn har brukt maling som et enkelt, men veldig effektiv virkelmiddel!

På ifi.no har de pusset opp en vogn.

Mange liker litt sånn shabbymenfinoghvitstil – ikke jeg, men ideer kan man jo få!

Denne var litt morsom – pimp vogna lizm!

Jeg hadde ihvertfall ikke takke nei til denne, selv om budsjettet nok ser litt anderledes ut 😉

Jeg fant den her!

One Comment leave one →
  1. Mannen permalink
    april 6, 2011 6:33 pm

    Da er jeg ihvertfall advart….. 🙂

Legg igjen en kommentar

