Skip to content

Flittiglise og mannen hennes

juni 29, 2011
tags: ,

I år har vi ordnet hage. Jeg har hakket opp gress, litt i gangen og litt i slengen – når vi har vært ute og kost oss i hagen. Samtidig som jeg har mast og mast på mannen for å få opp gjerde, slik at jeg slipper å løpe etter minstemann når han runder hjørnet og fyker ut i veien, eller lurer seg til en liten tur bak huset før han fyker utfor bakken i en faretruende vinglete hastighet.

Gjerdet er på plass! Det samme er en ny, liten vidunderlig platting i vår miniminihage. Den er bak huset og akkurat der sola først møter veggen. Slik at jeg kan sitte og drikke morgenkaffen der når det er sol.

Parasollen er bytta ut med et billigbillig solseil og så slipper jeg å bekymre meg for at parasollen blåser ned hele tiden.

Enn så lenge har jeg ikke rukket å sitte stille lenge nok til en kaffekopp. Men jeg har sittet stille lenge nok til å kjenne gleden over å ha kommet så langt som til gjerde, platting og solseil. Prinsippet om å ikke ha trampoline har også falt bort og den er i flittig bruk av alle tre gutta.

2 kommentarer leave one →
  1. juli 3, 2011 8:53 pm

    Hagen din har blitt veldig veldig koselig, og det var kos å komme på besøk og spise deilig pai i den. Det gjentar jeg gjerne. 😉

    • juli 16, 2011 8:38 pm

      Og jeg som aldri leser min egen blogg lenger – så hyggelig å finne kommentaren din her 😀 Det neste planlagte innlegget mitt må nesten bli litt til ære for deg ❤ Følg med følg med!

Legg igjen en kommentar

