Skip to content

Pimp my wheelbarrow

juli 16, 2011

Her i huset har vi i flerfoldige år kost oss med programmer som «Pimp my ride» hvor en heldig person får satt istand sin gamle holk av en bil og ender (selvfølgelig) opp med et glis av et framkomstmiddel. Veldig moro! Og selvsagt kan mor drømme litt videre om et fantastisk ferdigpimpa campingvogn som hun kan kjøre sin fine familie rundt omkring i Norge med.

Men altså; enn så lenge har jeg gått løs på et par littepitt mindre prosjekter. Minstemann arva en trillebår som var godt brukt. Det var også Brio-trilla vi har fått på udefinert langlån. Trillebåra kom litt før trilla. Så den var det første jeg gikk løs på. Jeg bare sier det: jeg eeeeelsker Clas Ohlson! De har alt. De har for eksempel Hammersmith, som er sånn maling som kan males direkte på rust og metall. Got to love that! Jeg har ikke lyst til å fjerne all bruk, derfor har jeg beholdt noe umalt på trillebåra, så nå synes jeg den ser sånn passe retro ut. Særlig med de fine flower-power-dekalene jeg kjøpte på etsy.com.

Og når jeg nå syntes jeg var så godt i gang, kunne jeg jo ikke stoppe når vi fikk ei godt brukt og værbitt trille på langlån. Så jeg håper eieren tilgir meg for å ha pimpa trilla hans. Skulle han få lyst på å få den tilbake, så håper jeg han synes den er like kul som jeg synes den ble! Trilla er i spon og var litt fuktig, så først måtte den slipes og tørke litt ut. Deretter bar turen til Clas Ohlson igjen (selvfølgelig!!!) hvor jeg denne gangen kjøpte spraymaling som tåler utevær. Måtte kjøpe opp noe skruer som var rustne eller manglende også. Den måtte seff matche trillebåra, så fargen ble lik og heldigvis hadde jeg enda en dekal liggende fra samme sted. Jej ❤

Og her er de begge to 😀 Minstemann er veldig trillende fornøyd han også, altså!

5 kommentarer leave one →
  1. juli 17, 2011 8:53 pm

    Mye artigere å kjøre trillebår når trillebåra ser slik ut a gitt!!

  2. juli 18, 2011 11:35 am

    Fantastisk, kan ikke tenke meg at Lars har noe imot dette

  3. Frøken Fryd permalink
    desember 6, 2011 8:36 am

    Fantastisk flott! En trillebår man lett kan sette opp på ønskelista 🙂

    Takker for tipset om etsy.com. Sitter fast der resten av dagen, tenker jeg.

Legg igjen en kommentar

