Skip to content

Jeg er ikke klar

august 29, 2011

Men det tror jeg faktisk minsten er. Til å starte opp litt sånn i det små med noen barnehagedager i uka. Det er jeg som kjenner på at det blir tøft å skulle gå ut av den døra. Like tøft som det var å kjenne på klumpen i halsen da eldstemann dro avgårde til første ungdomsskoledag. Like sentimentalt som det var å skjønne at mellommann lot meg få følge et lite stykke på vei til femte klasse, fordi han skjønte jeg trengte det akkurat den dagen.

Slik er dagene og hodet mitt om dagen. Det blir nok en spennende høst.

One Comment leave one →
  1. september 5, 2011 1:58 pm

    Det blir deilig, for dere alle skal du se
    Klem

Legg igjen en kommentar

