Skip to content

Biblioteket ut til folket

oktober 23, 2013

Jeg har brukt fem år av mitt liv. Fem veldig usammenhengede år. Avbrutt av verdens fineste attpåklatt. Avbrutt av faglige veivalg. Men fullført. Med bruk av helger, svette og sverte (neida, jeg skreiv på PC, men det høres finere ut). Og så var eksamen bare fryktelig. Men jeg fullførte – og grein da jeg var ferdig. Men som sensor sa: «Den kan sikkert brukes av bibliotek» (ja, jeg tror han var litt nedlatende). Men kanskje kan den brukes av bibliotek. Og  kanskje er jeg klar for å begynne å bruke noe av det jeg synes jeg fant ut. Så får C’en stå seg. For det var det jeg var god for.

Så nå gjør jeg noe jeg egentlig ikke tør, jeg legger den ut. Eller – som den bibliotekar jeg tross alt er, jeg lenker til den i bibliotekkatalogen. Værsågod: Biblioteket ut til folket.

(Og så fikk jeg faktisk litt angst når jeg så den var utlånt fra biblioteket – Iiiiik)

 

2 kommentarer leave one →
  1. oktober 23, 2013 4:46 pm

    Veldig bra! Dette trenger vi å få ut til folket 🙂 Gratulerer nok en gang, og kudos for at du tør 😀

    • oktober 24, 2013 3:31 pm

      Takk, litt kudos for å tørre er fint 🙂

Legg igjen en kommentar

