Nyttårsforsetter

Jeg har aldri nyttårsforsetter. Men i år har jeg det. Opp til flere.

  • Jeg skal systematisk velge økologisk der det er enn valgmulighet (Joda, jeg plukker stort sett alltid med meg økologisk der det er et valg, men jeg leter ikke alltid etter det. Jeg drar kanskje ikke dit jeg vet de har et godt økologisk utvalg. det er planen nå. Jeg må aktivisere systematikken i en mestmulig økologisk hverdag.)
  • La være å kjøpe klær, sko og smykker (For jeg har mengder. Masse fint. Men dette punktet er det jeg er mest usikker på å klare…)
  • Være flinkere til å bruke meg av kulturelle mulige opplevelser (Ærlig talt! Det åpnes et fantastisk kulturhus i byen her snart! Og minstemann er litt større og vi har barnevakter  både her og der. Jeg tenker at det er litt snakk om å orke og om å bestemme seg?!)
  • Ta flere ferier og avbrekk som bare er for meg (Prøver i begynnelsen av året med ukestur med minstemann og tante til La Gomera, vil gjerne ha med venner på helgetur,  vil også gjerne ha med andre venner på hyttetur, og damemiddag vil jeg også få til!)
  • Fortsette ferden mot en gråere hverdag (Selv  om ungene protesterer og ikke liker det grå. Mannen er snill og ikke sier noe, selv om han synes det er litt uvant og rart å se det gråe. Jeg har fortsatt et stykke igjen til fargen er ute, ser dere jo under… Kontorbilde)
  • Bruke mer lebestift (For det har jeg lovet mannen, når man er grå kan jeg jo tilsette farge på annen måte 😉 )
  • Skrive flere bloggposter enn i fjor (Jeg tror jeg har lyst, jeg tror jeg kan og jeg tror jeg skal få det til)

20140102-134613.jpg

GODT NYTTÅR!

Legg igjen en kommentar

