Ærlig talt

Vi har Varingen, ei lokalavis som kommer ut to ganger i uka. Idag har Facebook nådd den også. Dagens sitat er henta derfra og kommer fra tre 17 år gamle ungdommer som er intervjuet om sin egen andres bruk av nettopp facebook.

 Men èn ting skal være soleklart – det er ikke særlig kult å være «gamlis» på nettstedet. Ina reagerer når hun ser tretti-førtiåringer på Facebook.
— Det er ikke sånn at jeg hadde registrert meg om jeg hadde vært over 25 år. Ett sted går grensen, mener nå jeg! Det plager meg ikke at de er der, men jeg bare lurer på hva de gjør der? Herregud – driver de og legger ut bilder av seg selv? Jeg synes det er rart, sier Ina.

Som medlem i kategorien tretti-førtiåring erklærer jeg meg herved som «gamlis» å være 😉
(Tror jeg skal farge håret mitt i kveld, jeg…)

5 kommentarer

  1. Gamliser på Facebook? Nei, hva blir det neste? Snart skal de vel begynne å sende sms-er og chatte også. Fysj!

    Geriatrisk hilsen fra nabokommunen

  2. Stjernesøkeren: det kan du si det, som nesten faller innunder å ikke være gamlis – men bare nesten 😉

    Hanne: Oj, her oppdaget jeg jo henteblogg som jeg tror jeg må innom og lese ved en nærmere anledning! Så fine bilder det var fra 17. mai 😀
    Geriatrisk kan også være greit tror jeg bare vi bestemmer oss for 😉

  3. Disse gamlingene tror de bare kan komme her og overta alle de kule tingene som er reservert for ungdommen. Nei, er man 30-40 bør man nok helst sitte hjemme og strikke sokker som det sømmer seg for slike gamlinger. De gamle trenger jo ikke være sosiale heller.

Legg igjen en kommentar