Skip to content

«Jeg har røtter, ikke føtter» sa hun

februar 18, 2009

Jeg er glad i floskler og dette er selvfølgelig en floskel. Brukt av ei jente som bruker seg av de kanalenen hun kan. På en måte som setter lys på balansen mellom det å være privat og personlig. Jill Walker Rettberg hevder at det å legge igjen dine egne spor på nett – i form av blogging og lignende – gir deg en unik mulighet til å kontrollere sporene sjøl (Fritt sitert etter sekundærkilde som var på konferanse hvor Jill foredro). Hadia Tajik tar kontrollen – dog med litt hjelp av AP, vil jeg tro. Er hun privat i det personlige, eller klarer hun balansen?

(Og jeg tror på føtter framfor føtter røtter)

2 kommentarer leave one →
  1. februar 18, 2009 11:29 pm

    Jeg syntes det var ok, i forhold til informasjon. Men musikken da… Jeg kan ikke fordra slik musikk i bakgrunnen.

  2. februar 19, 2009 3:09 am

    Jeg tror også på føtter framfor røtter, men jeg er sikker på at denne filmsnutten ville tjent på litt strammere regi og en hovedperson som ikke framførte budskapet fullt så teatralsk.

    Men jeg applauderer forsøket, altså.

Legg igjen en kommentar

