Skip to content

My Playmate and I

juli 2, 2009

Har du sett en Playmate? I mange år har det blitt fnising mellom mannen og meg når vi skal ut på tur og trenger noe å holde ting kaldt i. For da tyr vi nemlig til Playmaten vår.

Det høres helt klart ut som om vi skal noe litt rampete når en av oss sier at vi må ta med Playmaten. «Jeg tar med meg Playmaten på stranda, jeg!» Jeg og Playmaten på play date, lissom. De siste dagers finvær har gitt oss mange fine dater!

Den har i tillegg et helt genuint 80-talls utseende og farger. Slik den må ha, for det har alle Playmater. Vår er kjøpt i 1995 på vår første store utelandstur sammen og den har fulgt oss i jeep gjennom USA. Så selvfølgelig kan den ikke byttes ut. Men jeg lurer litt på om jeg burde ha en til? Som bare er min?

playmate

Til minne om en frokost ved Grand Canyon, hvor vi tilbrakte en iskald og ulovlig parkert natt på en parkeringsplass. Da var det godt vi hadde plastglassene våre og kald drikke i Playmaten (den kan skues til høyre i bildet). Og aldri så lite til minne om min den gang hippielanghårete mann som faktisk kom seg gjennom sikkerhetssjekken og inn i USA.

Ulf og Playmaten i 1995

2 kommentarer leave one →
  1. juli 2, 2009 8:49 pm

    Utrolgi herlig bilde av begge playmatene.

  2. juli 3, 2009 6:43 am

    Ooooh – det er noe med menn med langt hår da 😀

Legg igjen en kommentar

