Mer fjas

For å følge opp gårsdagens intetsigende innlegg kommer det her et innlegg om en knapp. Stjernesøkeren hadde for en stund siden en post og et fint bilde av en kjole hun har kjøpt på «Klær og sånt». De lager fantastisk fine kjoler til å bli glad av. Jeg stakk innom i januar da de hadde salg. Så kjole ble prøvd og selv om jeg i utgansgpunktet var skeptisk til lengden ble jeg lang og slank. Jeg er ikke lang. Damen var snill og sydde inn et par legg i nakken fordi den var litt stor der. Jeg hadde dårlig tid og brukte et par uker på å klare å få tid til å hente den. Da den endelig var hentet var den fin i nakken, men for stor foran. Løsningen var en håndlaget knapp. Jeg fant på nettet. Og sydde den på. Kjolen er brukt en gang og den ble fin med påsydd håndlaget knapp. Som strammer inn foran. De kan jo ikke ha så mye imot at jeg fikser litt på den?

haandlagetknapp

kjoleklaerogsaant1

Jeg beklager, men jeg tror neste post blir om en påsydd filtlapp…

5 kommentarer

  1. Jeg tror heller ikke de synes det gjør noe! Kjolen har en litt annen stil enn hjertekjolene deres, som jeg kaller dem, jeg har lyst på en sånn også 😉 Så jeg følger med på salg og titter inn av vinduet med jevne mellomrom!

  2. ÅÅÅÅ fin kjole, og så fin knapp. Jeg savner den butikken med tusenvis av knapper i esker man bare kunne grave seg ned i. Hvor er denne kjolebutikken?

Legg igjen en kommentar